BYTTE & RETURNERING

Hos Faubret ønsker vi at sikre vores kunders tilfredshed ved at tilbyde en retur- og byttepolitik, der er enkel og gennemsigtig. Vi forstår, at hvert køb er vigtigt, og vi gør alt for at lette returneringer, hvis det er nødvendigt, samtidig med at vi tager hensyn til de specifikke forhold ved personaliserede produkter, for hvilke fortrydelsesretten er begrænset i henhold til artikel L221-28 i forbrugerkodeksen. Denne FAQ besvarer de vigtigste spørgsmål om returprocedurer, tilbagebetalingsfrister og byttemuligheder. Uanset om du har modtaget en defekt vare, ønsker at foretage en ombytning eller få en tilbagebetaling, er vi her for at hjælpe dig og sikre, at din oplevelse med Faubret er upåklagelig.

FAQ

Hvad er Faubrets returpolitik ?

Returbetingelserne er tilgængelige på vores hjemmeside. Hvis en kunde ønsker at foretage en returnering, kan han kontakte os via vores onlineformular. Vi sender ham en returlabel pr. e-mail, som han kan udskrive og bruge til at aflevere pakken på det nærmeste posthus.

Hvor lang tid har jeg til at returnere en vare ?

I henhold til artikel L221-28 i forbrugerkodeksen har vores kunder en fortrydelsesret på 14 dage efter modtagelsen af produktet. Denne ret gælder dog ikke for varer, der er fremstillet på bestilling eller tydeligt personaliserede.

Hvad koster en returnering ?

For at give vores kunder en enestående oplevelse er returneringer helt gratis. Hvis produktet er i overensstemmelse og i perfekt stand, vil kunden modtage en fuld tilbagebetaling uden nogen ekstra omkostninger.

Hvornår modtager jeg min tilbagebetaling ?

Tilbagebetalingen igangsættes samme dag, som varen modtages og kontrolleres af vores team. Afhængigt af bankens behandlingstider kan beløbet fremgå på kundens konto inden for 3 til 10 hverdage.

Kan jeg bytte en vare i stedet for tilbagebetaling ?

Ja, en ombytning er mulig, hvis det valgte erstatningsprodukt har samme pris. Hvis den nye vare er dyrere, kræves en ekstra betaling. I tilfælde af en billigere vare vil der blive foretaget en delvis tilbagebetaling.

Hvad gør jeg, hvis varen er defekt eller forkert ?

I tilfælde af en defekt eller ikke-konform vare bedes kunden kontakte os via vores kontaktformular for at indgive en reklamation. Vi vil finde den mest passende løsning for at afhjælpe problemet.

Kan personaliserede varer returneres ?

I henhold til artikel L221-28 i forbrugerkodeksen kan personaliserede produkter hverken byttes eller returneres.

Hvordan ved jeg, om en vare kan returneres eller byttes ?

Oplysninger om berettigelse til returnering eller ombytning fremgår af produktbeskrivelserne og af vores returpolitik, som er tilgængelig online. For alle specifikke spørgsmål står vores kundeservice til rådighed.